نرم افزار اندروريد

ساخت وبلاگ

لایو والپیپر Steamy تصویر زمینه تاری را بر روی نمایشگر شما ایجاد می کند و خاصیت جالب آن چکه کردن قطره است که زیبایی متفاوتی را برای شما پدید می آورد. ویژگی دوست داشتنی آن قطره هایی با عملکرد واقعی هستند به این صورت که در همه صفحه ظاهر می شوند و در صورت برخورد با یکدیگر ادغام می شوند و چکه می کنند. شما می توانید بین قطرات مسابقه انجام دهید و اگر بخار کافی ندارید نزدیک به نمایشگر تنفس کنید تا مجددا با بخار پوشیده شود، قابلیت دیگر آن صرفه جویی در مصرف باتری نسبت به لایو والپیپر های مشابه است.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 262 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

تم ABLACK یکی از محبوب ترین تم های اندروید است که طرفداران زیادی در سرتاسر جهان دارد. یکی از علل محبوبیت این تم سادگی آیکون ها در عین شیک بودن و داشتن رنگ بندی مناسب آن است. این تم، تقریبا همه آیکون های سیستمی اندروید و تعدادی از برنامه های نصبی محبوب را شامل می شود و آنها را به شکل جدیدی نمایش می دهد. از دیگر امکانات تم، دارا بودن ویجت آب و هوا، تاریخ و ساعت است. لطفا پس از نصب برنامه را به صورت مستیم اجرا نکنید و حتما نرم افزار GO Launcher EX را داشته باشید.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 269 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Talking Notification Girl

Talking Notification Girl تمام اتفاقاتی که در گوشی رخ می دهد را به صورت صوتی اعلام می کند. گوینده این رخداد ها، دختری است که با شیوه دلنشینی، دریافت پیامک، ایمیل جدید و یا هر رویداد دیگری را خبر می دهد. برای فعال سازی، مسیر Settings -> Accessibility -> Notification Girl را بروید. اما اگر تمایل به حذف برنامه داشتید و پس از حذف باز هم دیدید که گوشی شما در حال صحبت کردن بطور مداوم است، مسیر Settings -> Accessibility -> TalkBack یا Settings -> Accessibility -> Accessibility را بروید. البته این موضوع احتمالا به دلیل فعال سازی نادرست اتفاق می افتد.

 

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 258 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Wifikill

با Wifikill می توانید به راحتی اتصال دیگران به وایرلس را قطع کنید. اگر شخصی در حال سوء استفاده از اینترنت وایرلس شما است و حجمی از آن را جهت دانلود یا سایر موارد استفاده می کند، با این برنامه می توانید به راحتی دسترسی او به اینترنت را قطع کنید و از پهنای باند کاملی که در اختیارتان است لذت ببرید. نمایش سایت های دیده شده توسط شخص و حجم داده های جا به جا شده بر حسب بایت، که فرد مقابل انجام داده، از دیگر قابلیت های برنامه است. این برنامه شامل Wifikill downloader نیز است.

 

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 284 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

astro_v4.0.443

آخرین نگارش نرم افزار معروف astro. این برنامه که یکی از محبوب ترین برنامه های اندروید است به شما در مدیریت و دیدن تصاویر، آهنگ ها، فیلم ها، اسناد و دیگر فایل ها کمک می کند. در واقع astro مانند کاوشگر ویندوز یا جستجو گر  mac بر روی گوشی یا تبلت اندروید است که به شما اجازه می دهد تا به آسانی و با سرعت به هر فایل یا سندی که می خواهید دسترسی پیدا کنید. این برنامه قابلیت متوقف کردن برنامه هایی که به آنها نیاز ندارید برای حفظ باتری و پشتیبان گیری آسان و سریع از فایل هایتان را به شما می دهد. همچنین می توان به کمک این برنامه فایل ها را زیپ کرد یا از زیپ خارج نمود.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 245 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

با لایو والپیپر ECG شما می توانید اطلاعات باطری اندروید خود را بر روی صفحه نمایش به صورت نوار قلب مشاهده کنید. این لایو والپیپر جالب می تواند هوم اسکرین شما را متفاوت جلوه دهد، به این صورت که با پایین آمدن ذخیره باطری، نوار نمایش دهنده نیز به تعداد دفعات کمتر خط می اندازد یا به اصطلاح می تپد.

.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 255 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Angry Birds Seasons v3.0.1

بازی معروف Angry Birds Seasons این بار با آپدیتی جدید در فصل تابستان! پرندگان خشمگین هم اکنون در حال بدست آوردن تخم های خود از دست خوک ها هستند. این تعقیب و گریز به فصل تابستان و جشن بزرگ چینی ها کشیده شده است. در این نسخه از بازی بیش از ۳۰۰ مرحله جدید همراه با آپدیت رایگان وجود دارد. این بازی از فیزیک بسیار واقعی و گرافیک خوبی بهره می برد. از دیگر ویژگی های بازی می توان به صداگذاری عالی بر روی پرندگان اشاره کرد.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 270 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

MultiLingKeyboard

MultiLing Keyboard صفحه کلیدی قدرتمند و چندگانه است که علاوه بر داشتن دیکشنری و پشتیبانی از شکلک ها، دارای کلیدهای مورد نیاز نظیر Esc, Ctrl, Alt, tab می باشد. با این کیبورد همچنین قابلیت تایپ چندگانه را خواهید داشت. MultiLing Keyboard از زبان های بسیاری از جمله فارسی پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های این صفحه کلید می توان به ورودی صوتی آن اشاره کرد بطوری که قادر به گرفتن صدای شما است. اصلاح خودکار کلمات نیز سرعت تایپ شما را سریع تر می کند.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 292 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Clouds-Sheep

در بازی Clouds & Sheep مزرعه ای بزرگ را به دست شما می سپاریم. در این مزرعه از گوسفندان باید به دقت نگهداری کنید تا از بلاهای مختلف که شامل رعد و برق، گرگ ها و … می باشد در امان نگه دارید. برای اینکار باید به بازی و شغل خود عشق بورزید. از قابلیت های این بازی می توان به گرافیک بالا و همچنین قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر می توان نام برد.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 275 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Startmenu

Start menu for Android برای نمایش استارت منو در گوشی شما، طراحی شده است. آیا تاکنون برای یافتن برنامه های نصب شده در گوشی خود مشکل داشته اید؟ این برنامه همانند استارت منو رایانه، در مدیریت برنامه ها و یافتن آنها به شما کمک می کند. علاوه بر این می توانید پوشه های متفاوت ( new folder ) و میانبر ( shortcut ) برای برنامه ها ایجاد کنید و حتی گزینه هایی مثل مخفی کردن، حذف و … را برای آنها داشته باشید. ایجاد لیست داغ برنامه ها، از دیگر قابلیت های آن است. این برنامه پوسته های مختلف Windows 7،  Windows XP, Mac OS و … را نیز دارا است.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 263 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Birzzle

بازی زیبای Birzzle یک بازی در سبک پازل است. شما در این بازی باید پرندگان هم رنگ را در کنار هم یا روی یکدیگر بگذارید قبل از اینکه زمان به پایان برسد. شما باید تا قبل از تمام شدن وقت بتوانید بیشترین تعداد پرندگان را حذف کنید. هر چه سرعیتر انگشت خود را تکان دهید و در کمترین زمان پرندگان را روی هم بگذارید امتیاز شما افزایش می یابد. به همین سبک می توانید مراحل را پشت سر بگذارید و در در هر مرحله که پیش می روید باید سرعت عمل شما هم بیشتر شود. یادگیری بازی بسیار آسان است اما پیروزی در بازی سخت است!

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 252 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Dragon Rush

Dragon Rush یک بازی فانتزی با گرافیکی ساده است. در این بازی شما باید قلعه ی خود را بسازید و از آن دفاع کنید. آیا از این سبک بازی ها خسته شده اید؟ این بازی یک بازی متفاوت در سبک دفاع از قلعه است و حس جدیدی را در این سبک به شما می دهد. شما باید با استفاده از اژده هایی که در اختیار دارید با دشمنان خود میارزه کنید و از قلعه ی خود دفاع کنید. ماموریت خود را به بهترین شکل انجام دهید تا بتوانید به مراحل جدید دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 216 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

zarchiver

ZArchiver برنامه ای برای مدیریت آرشیو است. با این برنامه قادر خواهید بود:

- ساخت آرشیو های ۷z (7zip), zip, bzip2 (bz2), gzip (gz), XZ, tar
- خارج ساختن فایل های ۷z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm, zipx, mtz از آرشیو
- مشاهده محتویات آرشیو های ۷z (7zip), zip, rar, bzip2, gzip, XZ, iso, tar, arj, cab, LZH, LZMA, xar, tgz, tbz, Z, deb, rpm, zipx, mtz
- ساخت و خارج ساختن فایل های آرشیوی رمز دار
- وارد ساختن یا حذف فایل در آرشیو های zip, 7zip, tar, apk, mtz
- و …

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 210 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

AndroidUpdates

Android Updates, News & Apps به شما کمک می کند که از جدیدترین اخبار سیستم اندروید نظیر آخرین ورژن آن و جدیدترین برنامه ها با خبر شوید. در واقع هر چیزی که درباره اندروید خود نیاز دارید با این برنامه خواهید داشت. از قابلیت های آن می توان به تشخیص خودکار سیستم تان توسط برنامه اشاره کرد که با توجه به ورژن سیستم گوشی شما، اطلاعات مربوط به آن و همچنین آخرین برنامه های مناسب را معرفی معرفی می کند و یافتن آنچه که نیاز دارید را آسان تر می کند. نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 217 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

4shared

با این برنامه به اکانت ۴shared خود شامل اسناد، عکس ها، موزیک ها و … با دستگاه خود از هر جایی که هستید دسترسی داشته باشید، اکانت خود را مدیریت کنید و فایل ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این برنامه همچنین قادر به جستجو و دانلود فایل مورد نیازتان از ۴shared هستید. برای این منظور همچنین می توانید دسته های مختلفی برای جستجوی سریع تر فایل انتخاب کنید. مثلا جستجو بر حسب سایز، فرمت، زمان آپلود فایل و … . دسترسی آسان به بیش از ۳۰ میلیون فایل به اشتراک گذاشته شده در ۴shared و دیدن ویدیو و گوش کردن به آهنگ، از قابلیت های برنامه است.

 

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 223 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

AdobeFlashPlayer

مسلما برای اجرای فایل های فلش از جمله swf نیاز به نصب اجرا کننده آن خواهید داشت. Adobe Flash Player برای این منظور بسیار مناسب است و یکی از قدرتمندترین پلیرهای موجود برای اجرای چنین فایل هایی است. توجه کنید این احتمال وجود دارد که این نسخه بر همه دستگاه ها اجرا نشود. این اتفاق معمولا برای گوشی های که توسط کارخانه تایید نشده اند اتفاق می افتد. علاوه بر آن در سیستم هایی که به ورژن ۴ اندروید به روز رسانی شده اند و ورژن اصلی گوشی نبوده است پشتیبانی نمی شود.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 224 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

AppMonster

با AppMonster Pro Backup Restore به مدیریت فایل ها بپردازید. نصب برنامه ها، پشتیبان گیری از آن ها، بازیابی، حذف، اشتراک گذاری و … را می توانید با این برنامه به راحتی داشته باشید. برای استفاده از AppMonster Pro Backup Restore نیاز به روت بودن گوشی خود ندارید.

برخی از ویژگی ها:
- بک آپ گیری خودکار از برنامه های نصب شده
- بک آپ گیری در sdcard
- بازیابی برنامه ها از sdcard
- بازیابی برنامه ها از sdcard یا مارکت
- حذف سریع برنامه ها
- دسته بندی برنامه با تاریخ نصب، نام و سایز
- و موارد دیگر…

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 217 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

How to Draw - Easy Drawing Les

با How to Draw – Easy Drawing Les یک معلم خصوصی نقاشی داشته باشید و از ۶۰ ابزار نقاشی برای کشیدن طرح های مختلف بهره مند شوید. این برنامه به شما آموزش می دهد که چگونه شکل های گوناگون را بکشید. برای استفاده از How to Draw – Easy Drawing Les نیاز به داشتن مهارت های نقاشی نخواهید داشت. فقط شروع به کشیدن کنید. حیوانات، شخصیت های کارتونی، ماشین ها، گل ها، اژدها و … را بکشید. هر نقاشی تعداد گام های معینی را دارد.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 234 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

Opera-Mobile

به یک بروسر قوی نیاز دارید؟ از اینترنت زیاد استفاده می کنید؟ یک مرورگر حرفه ای را دانلود کنید و با آن از اینترنت لذت ببرید. با Opera Mobile Web Browser سایت های محبوبتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر اینها سرعت بالای برنامه، امکان دسترسی آسان به صفحات محبوبتان در منوی اصلی برنامه، ذخیره صفحات وب مورد نیاز، امکان اجرای چندین صفحه وب بطور همزمان، وجود تاریخچه فعالیت هایتان و … از امکانات Opera Mobile Web Browser محسوب می شود.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 213 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03

File-Hide-Pro

با File Hide Pro تمامی فایل های عکسی، صوتی، تصویری و … را مخفی کنید. این برنامه خود را به مشابه یک ماشین حساب به نام Tip Calc جا می زند و به این صورت هیچ کس نخواهد فهمید که شما از این برنامه استفاده می کنید و فایل ها را مخفی می کنید. هم چنین رمزگذاری بر برنامه امکان محافظت بیشتر از آن را به شما می دهد. با پنهان کردن فایل ها، دیگر در جمع سایر فایل ها نمایش داده نخواهند شد و با منتفی کردن عمل پنهان سازی، فایل ها دوباره ظاهر خواهند شد.

نرم افزار اندروريد...
ما را در سایت نرم افزار اندروريد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کدخدا babaahmad بازدید : 245 تاريخ : جمعه 24 آذر 1391 ساعت: 1:03